Are you LOCAL HEROES?

10:41

Też tak macie, że leżąc wieczorem w łóżku przychodzą Wam do głowy niestworzone rzeczy, nowe pomysły? Ja od jakiegoś czasu całkiem z nudów tworzyłam w głowie pomysły na nowe zestawy. Doszłam do wniosku, że w mojej szafie na pewno nie znajdę dużo typowo sportowych egzemplarzy. No może dwa T-shirty? Sama nie wiem czemu, przecież szara bluza lub luźna bluzka z fajnym napisem czy nadrukiem może naprawdę fajnie wyglądać w połączeniu z czarnymi szpilkami, tenisówkami, rurkami czy spodenkami. Co więcej bluza, która zastąpi kurtkę, bądź marynarkę wcale nie uczyni zestawu mniej kobiecym. Szkoda, że do takiego wniosku doszłam dopiero niedawno. Jeżeli macie jakieś pomysły na zestawy właśnie z tymi elementami dajcie znać, mam nadzieję, że mnie zainspirują.

Last time I was thinking about extraordinary combination of clothes. Grey sweatshirt and oversized T-shirt can look glamorous with high heels, sneakers or skinny jeans. It's time to try something new.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE PINSPIRE - do wygrania 200 PLN DO ZARY!

T-shirt and blouse - LOCAL HEROES

37 komentarze