HUNGRY?

10:31

Tak jak obiecałam, dzisiejszy outfit jest z koszulką LOCAL HEROES. Dokładnie w tym samym zestawie wystąpiłam na imprezie TONI&GUY w SOHO, gdzie wybrałam się wraz z Aleksandrą. Chciałam pochwalić się nim dużo wcześniej, ale niestety większość zdjęć wyszła czarna, więc byłam zmuszona sfotografować go ponownie. Tak jak na początku planowałam, koszulkę połączyłam z eleganckimi spodniami oraz szpilkami - na pierwszy rzut oka zupełnie niepasującymi do siebie elementami. Na zakończenie kilka słów o transparentnym naszyjniku. Bo chociaż jest dość ciężki i ma pomarańczową wstążkę to szczególnie go polubiłam. Przede wszystkim dlatego, że pasuje do większości stylizacji. W tym wydaniu był idealnym dopełnieniem całości. Efekt końcowy oceńcie sami. Aha i najważniejsze. Kupiłam aparat i bynajmniej nie służący do robienia zdjęć na bloga, więc proszę o wyrozumiałość dotyczącą min przez kolejny rok, lub dłużej.

P.S Niedługo ogłoszę wyniki konkursu PINSPIRE, jak również dodam wpis z imprezy TONY&GUY. Jeżeli macie ochotę możecie śledzić mnie na FACEBOOKU.

As I promised, today's set with LOCAL HEROES T-shirt. I was wearing the same clothes and accessories for a party in Warsaw. It was amazing and I had great time with Alexandra. I chose white T-shirt with elegant pants and heels. Also I picked transparent necklace. I think it was a good choice, wasn't it? You can check out my pics below - this is the final result. Feel free to leave a comment if you like it.

T-shirt - LOCAL HEROES | pants, transparent necklace - H&M | heels - JESSICA BUURMAN | clutch - my mom's project | belt - SECOND HAND

116 komentarze