CZASEM SA TAKIE DNI W ZYCIU KAZDEJ KOBIETY ...

15:17

 ... że nie cieszy nawet kolejna para butów kupiona na wyprzedaży . Dzisiaj bÄ™dzie krótko .. jestem strasznie zmÄ™czona tÄ… pogodÄ… .. na zewnÄ…trz prawie 35`C jak nie wiÄ™cej oczywiÅ›cie , pozwoliÅ‚am sobie zrobić zdjÄ™cia na balkonie , tam troszkÄ™ chÅ‚odniej .. wiem, wiem obiecaÅ‚am w plenerze, ale dzisiaj naprawdÄ™ nie daÅ‚abym rady :) Jak widać doczepiÅ‚am sobie kucyka .. tak tylko na chwilkÄ™, zawsze marzyÅ‚am o dÅ‚ugich wÅ‚osach wiÄ™c chociaż teraz mogÅ‚am sobie je " ponosić " .. może tu sztuczne i tandetne , co nie oznacza , że nie daje mi troszkÄ™ zabawy :) nie bÄ™dÄ™ ich nosić codziennie , ale myÅ›lÄ™ , że czasem można zaszaleć .. TytuÅ‚ ? tak .. idealnie mnie odzwierciedla .. czas wyprzedaży , a mnie dopadÅ‚a jakaÅ› chandra heh .. nie mam ani pomysłów na zestawy .. wiÄ™c dzisiaj przypomnÄ™ siÄ™ atmospherowÄ… sukienkÄ… .

i jeszcze dodam mój nowy zakup .  SzukaÅ‚am takiego staniczka kÄ…pielowego wieki ...

sukienka tuba - ATMOSPHERE | sandaÅ‚ki - ATMOSPHERE | torebka - ATMOSPHERE | kolczyki - ROSSMAN | lakier - INGLOT | okulary - CROPP

66 komentarze