LET'S GO AGAIN ...

20:29

Wzięłam sobie do serca Wasze rady . PostanowiÅ‚am zacząć od poczÄ…tku . Prowadzenie bloga również . Czas przebrzebać swojÄ… szafÄ™ , wyrzucić ciuchy i wybrać te , które najbardziej mi siÄ™ podobajÄ… , tamte sprzedać i mieć kase na nowe :) NadszedÅ‚ czas zmian ..Teraźniejszy blog Å›wietnie mi siÄ™ prowadziÅ‚ , pisaÅ‚yÅ›cie mi wiele komentarzy , miÅ‚ych lubm niej , za wszystkie dziÄ™kuje .. Jednak teraz czas na zmiany . Kiedy oglÄ…dam blogi polskich jak i zagranicznych szafiarek, doszÅ‚am do wniosku , że przecież każdy z nas ma prawo zmienić swój styl w kilka sekund . WczeÅ›niej pisaÅ‚am , że chciaÅ‚abym pokazać Wam mój styl .. Nie wiem czy go miaÅ‚am czy nie , umiaÅ‚am dokonywac wyborów i mówić wprost co mi siÄ™ podoba a co nie , co lubiÄ™ i mogÅ‚abym naÅ‚ożyć , a co mi siÄ™ w ogóle nie podoba . Strony modowe , blogi to dla mnie skarbnica inspiracji . Dlatego mam nadziejÄ™ , że wszystko pójdzie po mojej myÅ›li :) PrzeglÄ…dajÄ…c je powoli uczÄ™ siÄ™ co z czym Å‚Ä…czyć , jak tworzyć zwykÅ‚e zestawy , tak by wyglÄ…daÅ‚y niezwykle .. pamiÄ™tać , że dodatki sÄ… najważniejsze i powinnam zacząć chodzić w szpilkach .. hehe tak tak czeka mnie dÅ‚uga droga . Nie wspominajÄ…c już o fotografie . Mam siostrÄ™ , która z chÄ™ciÄ… cyknie mi kilka fotek w moichm " outifit`ów " , bo wiele osób pisaÅ‚o , że byÅ‚oby lepiej .. wtedy widać zdecydowanie wiÄ™cej . Nie bÄ™dÄ™ pisać nic o sobie , wiÄ™kszość z Was zna mnie bardzo dobrze , z wizazu , stylio :) no i teraz z blogspota . Czekam na Wasze komantarze i dziÄ™kuje Wszystkim za te poprzednie . Mam nadziejÄ™ , że spodobajÄ… Wam siÄ™ " profesjonalne zdjÄ™cia " w plenerze , zresztÄ… pogoda bardzo dopisuje . 

18 komentarze