MY NEW PURCHASES ...

15:34

Nie mam pomysłów na nowe zestawy . ilekroć przeglÄ…dam zagraniczne blogi , a także inne modowe strony mam ochotÄ™ stworzyć coÅ› fajnego i wstawić tutaj .. Kiedy już siÄ™ zabieram nic mi nie pasuje , wszystko wyglÄ…da źle . SciÄ…gam ubrania i rzucam w kÄ…t . Jako, że nie mam nowych zdjeć zestawów, wstawiam moje nowe zakupy . ObiecujÄ™ , że niedÅ‚ugo pojawi siÄ™ nowy outfit .

I have no idea for new sets . Whenever I`m watching foreign blogs and other fashion sites I want to create something cool and put it here .. When I want to do this , everything looks bad and I`m fetching clothes and throw into a corner .. Because I have no new sets, I`m adding my new purchases. I promise that soon will be a new outfit.

karmelowe UGG - ATMOSPHERE 55 PLN | miętowy T-SHIRT - PRIMARK 27.90 PLN | wielka czapa - ALLEGRO 26 PLN

36 komentarze