WALK, SHOPPING AND ...

21:28

Korzystając jeszcze ze słonecznych dni , postanowiłam wybrać się na spacer i zakupy .. a przy okazji zrobić nowe zdjęcia na bloga . czy jeżeli napiszę , że nadal nie mam pomysłów na zestawy, nie skrzyczycie mnie ?? narazie żyję innymi rzeczami .. zaniosłam CV do kilku sklepów , mam nadzieję , że kiedyś się odezwą .. co więcej ? dostałam list ze studium - zaczynam swoją edukację 26 września .

On a sunny day I decided to go for a walk and shopping .. and by the way take a new photo on the blog. If I write that I have no ideas for new sets? you angry? I live far other things .. I took my CV to the shops and I hope that they call .. what more? I got a letter from the study - start 26 September.  

marynarka - H&M YOUNG | legginsy H&M YOUNG | tenisówki - H&M | naszyjniki - DIY | torba - BERSHKA | kolczyki - CUBUS

131 komentarze