BLOO90FASHION IN LOOKR.TV

11:17

Niedawno dostaÅ‚am maila, z propozycjÄ… wystÄ…pienia w LOOKR.TV .. przez chwilÄ™ siÄ™ zawahaÅ‚am, ponieważ nie mialam nigdy możliwoÅ›ci wystÄ…pienia w takim lub podobnym programie .. nie mnie jednak okazaÅ‚o siÄ™, że możemy zrobić to za pomocÄ… SKYPE .. ucieszyÅ‚am siÄ™, ponieważ jestem z Lublina, a studio mieÅ›ci siÄ™ w Warszawie .. niestety, nie mam takiej możlwioÅ›ci by pojechać tam w najbliższym czasie :)

Ostatecznie zgodziÅ‚am siÄ™ i już teraz siÄ™ stresujÄ™ .. pomimo wszystko zapraszam do obejrzenia mnie w moim 30-minutowym wystÄ™pie na żywo .. które bÄ™dzie 7 grudnia o godzinie 18:00 na www.lookr.tv 

i jednocześnie zwracam się do Was z prośbą, żebyście pisali w komentarzach konkretne pytania,bądź propozycje tematów, na które z chęcią odpowiem właśnie podczas mojego występu :)

December 7 at 18 a.m, I will have the opportunity to appear in LOOKR.TV. In comments you can ask me questions, which I have responded in the program.

36 komentarze