MY NEW PURCHASES

13:00

DÅ‚ugo mnie tu nie byÅ‚o…, ale ostatnio nie miaÅ‚am czasu na blogowanie. Nie chcÄ™ siÄ™ dużo rozpisywać, co byÅ‚o tego powodem, napiszÄ™ tylko, że w piÄ…tek odwiedziÅ‚a mnie moja internetowa przyjaciółka PatrycjÄ…, którÄ… poznaÅ‚am jakieÅ› 4 lata temu na jednym forum i do tej pory jesteÅ›my w Å›wietnym kontakcie ze sobÄ…… To niesamowite doÅ›wiadczenie poznać kogoÅ› na żywo po tylu latach rozmów na GG. Wspólnie wybraÅ‚yÅ›my siÄ™ na zakupy i dzisiejszy post poÅ›wiÄ™cam wÅ‚aÅ›nie im… Jestem z siebie dumna, że udaÅ‚o mi siÄ™ upolować te rzeczy, które już dawno chodziÅ‚y mi po gÅ‚owie. Niestety na razie zdjÄ™cia nie na mnie, ponieważ miaÅ‚am w weekend szkoÅ‚Ä™ i zdjÄ™cia po 18 wychodzÄ… naprawdÄ™ kiepsko… Pogoda dopisuje, chociaż wiadomo, nie jest jeszcze taka, jakÄ… bym chciaÅ‚a jednak wkrótce ubrania bÄ™dÄ… miaÅ‚y swojÄ… premierÄ™ i zdjÄ™cia pojawiÄ… siÄ™ tu na blogu... Wszystkim życzÄ™ udanego tygodnia, a z okazji poniedziaÅ‚ku dodajÄ™ piosenkÄ™, którÄ… bardzo polubiÅ‚am…

I haven't written for so long, because I was in school last weekend and had meeting with my virtual friend Patricia. We went shopping together and had great time... Today I'm adding new photos. I wish you a nice day!

119 komentarze