I'M BACK ...

17:26

Wracam po dÅ‚uższej przerwie, głównie spowodowanej brakiem czasu … Ostatnio również nie mam weny do „tworzenia zestawów”, chociaż codziennie przeglÄ…dam zagraniczne i polskie strony w poszukiwaniu inspiracji. Kiedy nie mam pomysÅ‚u stawiam na klasyczny zestaw. Zajęłam siÄ™ również przeglÄ…daniem mojej szafy i uzupeÅ‚nianie jej we wiosennÄ… garderobÄ™ … Kilka rzeczy udaÅ‚o mi siÄ™ przerobić, miÄ™dzy innymi bluzkÄ™, którÄ… mam dziÅ› na sobie … flamastrem do tkanin zmieniÅ‚am jÄ… w kilka minut ; ))  Co wiÄ™cej ? Wraz z szafarkÄ… MartynÄ… ( modna-komoda.blogspot.com ) udaÅ‚yÅ›my siÄ™ do kina na AlicjÄ™ w Krainie Czarów … polecam wszystkim ten film, jest naprawdÄ™ Å›wietny ! Nie bÄ™dÄ™ siÄ™ rozpisywać bo nie o to tutaj chodzi … Å»yczÄ™ Wam udanego weekendu, który już niedÅ‚ugo nadejdzie.

I'm back. I had no time for adding new posts and no idea what to wear... I was in cinema with my friend Martyna. We watched Alice in Wonderland - was great ... i recommend to see it!

marynarka / jacket - H&M | komin / scarf - H&M | bluzka / tee - DIY | legginsy / leggings - H&M | torebka / bag - NO NAME | kozaki / boots - SECOND HAND | pierÅ›cionek / ring - H&M

73 komentarze