I'M BACK

12:18

Wracam do Was ze zdjęciami. Musicie uwierzyć mi na słowo, że nie było łatwo. Ilekroć chciałam zrobić zdjęcia było albo za gorąco, albo nie miałam do tego głowy. Od ostatniego posta dużo się u mnie działo. Od kilku dni pomieszkuję w Warszawie i gdyby nie pomoc mojej siostry w dostarczeniu mi aparatu, a przy okazji zrobieniu zdjęć obawiam się, że mój blog by upadł. Pobyt tu ma również dobre strony. Zostałam zaproszona na wywiad z modelką Kasią Struss w ramach Lexus Fashion Awards. Mam nadzieję, że nic mi nie stanie na przeszkodzie by tam być i wkrótce będę mogła Wam opowiedzieć o tym wydarzeniu. Na koniec wyjaśniam zagadkę. Tak, jest to zegarek z WWW.TRIWA.COM .

That was crazy week I moved to Warsaw and had no time for anything. Thanks for my sister, you can watch new pictures. I'm showing you my new watch - gift from TRIWA.COM. Have a nice day!


koszula / blouse - BERSHKA | spodenki / shorts - BERSHKA | torba / bag - ZARA % | koturny / wedges - NO NAME | naszyjnik / necklace - NEW LOOK | okulary / sunglasses - H&M | zegarek / watch - WWW.TRIWA.COM

104 komentarze