OH! TEATR

13:34


31 maja miałam okazję być na pokazie jesienno-zimowej kolekcji Łukasza Jemioła w OCH TEATR w Warszawie. Był to pokaz, który swoją premierę miał podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Jeżeli chodzi o samą kolekcję to ciężko mi oceniać pod względem merytorycznym, mogę tylko napisać, że jeszcze żadna kolekcja nie podobała mi się tak bardzo jak ta. Przede wszystkim kolory - odcienie beżu i szarości, które uwielbiam. Miałam okazję nie tylko zobaczyć pokaz na żywo, mogłam spotkać się z osobami, których dawno nie widziałam. Jednym słowem bawiłam się świetnie! Żałuję, że nie wzięłam ze sobą aparatu. W co byłam ubrana możecie zobaczyć dzięki MAFF oraz Suzie. Za zdjęcia z backstage dziękuję serdecznie Tymkowi Maciejewskiemu.

Backstage photos and video from Łukasz Jemioł fashion show. It was the best show, I've ever seen.

(MAFFASHION thanks so much for video ;-*)

dress - AREYOUFASHION | necklace - borrowed from EWA | heels - H&M | clutch - CUBUS

47 komentarze