BOOTLE GREEN SKIRT

13:40


Ostanie dwa dni spędziłam bardzo miło w Warszawie. Czemu? Ponieważ miałam okazję zobaczyć pokaz Macieja Zienia, a przy okazji spotkać się ze zanjomymi, w tym z bloggerkami takimi jak: Maff, Cajmel, Charlize. Bawiłam się świetnie, już niedługo pochwalę się kilkoma zdjęciami, a tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami mojego ostatniego zestawu (zbliżonego do tego, w którym byłam na wspomnianym wcześniej pokazie). W wolnej chwili zapraszam również na Moje Aukcje na Allegro.

Last two days I spent in Warsaw and had a great time. Why? I was able to be at Maciej Zien fashion show and met my friends and bloggers, like Maff, Camel, Charlize. I had an amazing time and soon I'll show you some pics I took during this show. Today's outfit is simply similar to this one I wore there. Enjoy!

boots - STRADIVARIUS | bag, bracelet, skirt - MONASHE | blouse - ZARA | belt - TERRANOVA | jacket - ROMWE

100 komentarze