IN BURGUNDY

10:00


Niedawno pokazałam Wam mój nowy nabytek, a mianowicie plisowanką w kolorze butelkowej zieleni. Wraz z jej zakupem moja miłość do długich spódnic się nie skończyła. Tą, z dzisiejszego posta, upolowałam w Cubusie. Pasuje do wszystkiego. Zarówno na większe wyjścia, jak i na spacer czy spotkanie ze znajomymi. Niestety sięga aż do ziemi. Mam nadzieję, że śnieg i zła pogoda nie da o sobie znać w najbliższym czasie bo to oznacza, że będę musiała pożegnać się z nią do wiosny, a tego bym nie chciała.

Last time I showed my new purchase - green bottle skirt, but it's not the only one in my wardrobe. Today I'm showing you a new one from Cubus. It suits perfect with anything and any ocassion. Unfortunately, it's so long that I hope snow and bad weather won't come fast, because I would have to put it to my wardrobe till spring.

sweater, skirt, bracelet - CUBUS | boots - STRADIVARIUS | bag - ROMWE | watch - ALDO | ring - DIVA

111 komentarze