HI THERE!

14:54


Może to zabrzmi dziwnie bo mamy już połowę stycznia, ale to moja pierwsza notka w tym nowym roku. Chciałam się z Wami przywitać i jednocześnie życzyć Wam wszystkiego co najlepsze! W sumie sobie też. Szczególnie motywacji do działania ze zdwojoną siłą. Blog zmienił swój image za to ja zostałam obdarzona kompletnym brakiem poczucia stylu. Doszłam do wniosku, że chyba z większą łatwością idzie mi wymyślanie wiosennych "setów", aniżeli zimowych. Ponadto do dłuższej przerwy przyczyniły się również inne czynniki. Chociażby praca, uczelnia, pół metrowe zaspy i mróż. Domyślam się, że to tymczasowy kryzys. Dlatego w dzisiejszym wpisie pochwalę się nowościami, natomiast jak warunki pogodowe się poprawią pojawi się post z zestawem. Dziękuję za dotychczasowe komentarze, cieszę się, że są jeszcze takie osoby, które wchodzą tu pomimo wszystko.

Sorry for long break, and I also welcome in the New Year. I wish you all the best and myself as well. I was busy with work, school. You know that feeling when you have to learn for exams? Awful. Today I'm showing you my new purchases. I hope the weather will be better soon and I will present you my new set.

lipstick - RIMMEL | coat, blouse with frill - ROMWE | heels - NELLY | trapeze bag, box bag with zip - JESSICA BUURMAN | rings - EBAY, H&M | bag with zip - VJ-STYLE

118 komentarze