Are you ready for H&M Fall 2012 Collection?

13:22

Mimo, że mamy czerwiec, kilka dni temu zostałam zaproszona na pokaz już jesiennej kolekcji H&M. Trochę mnie to zdziwiło bo jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się letnimi ubraniami. Jak opisać kolekcję w kilku słowach? Zdecydowanie połącznie minimalizmu z maksymalizmem. Oferta sklepu H&M na tegoroczną jesień jest zdecydowanie w moim stylu. Kocham prostotę! Gładkie, jednokolorowe ubrania zdecydowanie przykuły moją uwagę. Takich ubrań brakuje mi teraz w sieciówkach. Oczywiście nie jestem przeciwna wzorom, kwiatom i innym "printom", ale to właśnie proste fasony stawiam na pierwszym miejscu. Osobiście jestem zauroczona dodatkami, a w szczególności biżuterią. Już teraz wiem, że będę polować na naszyjnik, pasek i pudrowo różowe szpilki. Zachęcam Was do obejrzenia zdjęć i czekam na Wasze opinie. Czy Wam owa kolekcja również przypadła do gustu?

A couple days ago, I was invited to see the newest fall H&M collection. It's a mix of minimalism and maximalism. I'm a fan of simple combinations, so I picked some things for me. Like a necklace, baby pink heels and metallic belt. Enjoy the pictures!

blouse - NO NAME | trousers - H&M | flats - NO NAME | watch - PARFOIS | belt - SECOND HAND

83 komentarze