New in: Summer is still here!

11:54

Pogoda nastraja większość z nas pozytywnie. W tej mniejszości, która niezbyt cieszy się z 36'C za oknem jestem ja. To dla mnie zdecydowanie za dużo. Owszem lubię gorąco, ale tylko tylko wtedy kiedy leżę na plaży. Podczas upałów nie mam ochoty ani na zakupy w centrach handlowych ani na dłuższe wyjścia, spacery. Co więc robić w taką pogodę? Ja najczęśniej serfuję po Internecie i szukam perełek. Kilka "kliknięć" i zakupy zrobione.

I really don't like when is hot outside especially in the city. Then I'm surfing the Internet and do shopping. Check what I found.


Leather shirt - ROMWE | Earrings - H&M | White shirt - ROMWE | Yellow bag - JESSICA BUURMAN | Watch - RIVER ISLAND | White tank top - JESSICA BUURMAN | White watch - EDIBAZZAR | Neon bracelet - COOEE | Skin pointed heels - CHOIES

29 komentarze