Shorts, stripes and sandals

09:54

Chociaż lato w pełni to jeszcze nie zdążyłam pochwalić się typowo letnim zestawem. Powód jest prosty. Obecne temperatury zdecydowanie mnie ograniczają. Ostatecznie przed wyjściem zdecydowałam się na proste połączenie - koszulki w paski, z szortami i sandałami. Mam nadzieję, że zestaw przypadł Wam do gustu. Przy okazji chciałam podziękować tu i teraz Karolinie z Outspoken, która wyczarowała mi te spodenki - są niesamowicie wygodne. Jak również Milenie za prześwietny nagłówek. Mała zmiana zdecydowanie się tu przyda.

It's really hot outside. I have no idea what to wear. I think this simple outfit is perfect for sunny days. Shorts, shirt and sandals. Hope you like it. Thanks Karolina for amazing denim shorts and Milena for new header. I'm impressed!

Denim shorts - OUTSPOKEN | Sandals - ROMWE | Belt - RESERVED | Transparent bracelet - COOEE | T-shirt - PULL&BEAR

102 komentarze