COLLAGE TEE AND LEATHER SHORTS

20:11

Jak przystało na wakacje korzystam ze słonecznych dni jak tylko mogę. Jeżdżę, zwiedzam. Wyjątkowo intensywnie spędzam każdą chwilę. Był Kraków, Sopot, Gdańsk, Gdynia, Władysławowo. Była wycieczka do przepięknego Berlina. Było Jezioro Białe. I ostatecznie spontaniczny spacer po Starym Mieście w Krakowie i kilka dni później w Warszawie. Jestem na prawdę zadowolona z tych wyjazdów i mogę śmiało powiedzieć, że wakacje udało mi się wykorzystać na maksa tak, jak planowałam. Odpoczęłam, tego mi było trzeba. We wrześniu przyjdzie czas na III rok studiów, a co za tym idzie, na obronę pracy licencjackiej. To też czas na tworzenie nowej kolekcji STAY SIMPLE. Jeżeli lubicie moje dotychczasowe projekty to zapraszam na profil na FACEBOOKU. Zostawiam Was ze zdjęciami i nowym wpisem.

My last couple of weeks were pretty intense. I visited a few cities near Polish sea, like Gdańsk, Sopot, Gdynia and Władysławowo, spent two days in beautiful Berlin. I also made a spontaneous trip to Krakow and Warsaw. Now it's time for a work. It's gonna be the last year of my studies and I'm planning to launch my STAY SIMPLE COLLECTION online. Keep your fingers crossed and check my Facebook profile to know more. Enjoy the post.

T- shirt - GIFT | Leather shorts - MOSQUITO | Watch - PARFOIS | Bag - MONASHE | Sneakers - NEW BALANCE

51 komentarze