LITTLE B.

12:27

Już wyjaÅ›niam, dlaczego akurat taki tytuÅ‚.. chyba wszyscy doskonale znajÄ… maÅ‚Ä… Jenny z GOSSIP GIRL ?.. kiedy ubraÅ‚am tÄ… sukienkÄ™, a do niej moje ulubione 12,5 centymetrowe szpilki poczuÅ‚am siÄ™ wÅ‚aÅ›nie jak ona.. miaÅ‚am nogi do nieba, zresztÄ… widać to na niektórych zdjÄ™ciach.. co wiÄ™cej wstawiam ten zestaw, dlatego, że kilka osób prosiÅ‚o mnie o zdjÄ™cie sukienki na mnie.. wedle życzenia :) jako że mam trochÄ™ czasu, staram siÄ™ wstawiać notki częściej aniżeli raz na dwa tygodnie... mam nadziejÄ™, że nie macie mi tego za zÅ‚e ..

Why such a title? unless we all find a little Jenny from GOSSIP GIRL .. When dressed dress and high heels I felt like it - the legs to the sky .. I add this set, because a few people asked me about it. I now have a little time, so I'll add more posts .. I hope that they will not be angry?

sukienka/ dress - H&M | kurtka / jacket - NO NAME | łańcuchy / chains - GALERIA CENTRUM | botki / open toe - DEICHMANN

73 komentarze