LIKE A SAILOR

11:09

Kolejny outfit w stylu marynarskim .. bardzo polubiłam tą bluzkę, więc staram się łączyć ją za każdym razem inaczej .. do zestawu dorzuciłam moje botki z BATY. Leżały w szafie dobry rok, więc pomyślałam, że czas je odnowić .. kupiłam łańcuszki za grosze, doczepiłam i gotowe. W tym tygodniu szykuje mi się egzamin z prawa etycznego i kultury zawodu, w związku z czym kolejny zestaw pojawi się jakoś w następnym tygodniu ..

Another set of sailor's style .. I very like the shirt, so every time I wear it in diffrent way .. I gave to a set of boots from BATA .. I have not dressed them in one year, so I decided to change it .. I added a few chains, and they look different .. Now I have a lot of learning. The next set will add next week ..

narzutka / sweater - BERSHKA | bluzka w paski / striped blouse - H&M | botki / boota - BATA + DIY | torba / bag - BERSHKA | bransoletki / bracelets - H&M

75 komentarze