CHUNKY HEELS

14:22


Dzisiaj będzie mniej textu, więcej zdjęć. W końcu wyszło słońce i miałam okazję założyć pomarańczowe buty. Jeżeli śledzicie mój Fanpage to na pewno wiecie, że szukałam ich intensywnie przez długi czas. I znalazłam! Zwracają uwagę, więc stwierdziłam, że reszta musi być minimalistyczna i chyba prościej się nie dało. Jeżeli chodzi o kopertówkę to nie widziałam podobnych w sklepach, więc o pomoc poprosiłam mamę. Drugą pochwalę się przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Less text, more pictures. I found my dream heels I wanted them so badly. Luckily the weather is great now and I can wear them with minimalistic clothes. They make whole outfit. About clutch, I couldn't find something like that in stores so I asked my mom and she made it! I hope you like it.

jeans - H&M | shirt - ZARA | heels - ROMWE | watch - ALDO | bracelet - PIEPRZ-YK VINTAGE SHOP| clutch - DIY by MY MOM

132 komentarze