SHOPBOP&LENOVO REVIEW

09:01

Tom Ford Eyewear Round Sunglasses,
ONE by JJ Winters Evening Mini Bag,
Marc by Marc Jacobs Love Edge Leather Wrap Bracelet,
Rag & Bone O Ring Belt ,
RumbaTime Seafoam Slap Watch,
Michael Kors Jet Set Watch

Jakiś czas temu dostałam od firmy LENOVO notebooka Lenovo IdeaPad S10- 3s, którego testowałam przez 3 tygodnie. Z chęcią podzielę się z Wami moją opinią. Zatem zacznijmy od plusów. Jest bardzo poręczny, jego rozmiar w zupełności mnie satysfakcjonuje. Bateria wystarcza na długo (bo około 4-5h), więc mogłam zabierać go w podróże oraz do miasta. Notebook bez problemu mieści się w torebce i jest lekki. Idealnie nadaje się do oglądania filmów, ponieważ dźwięk jest wystarczająco dobry jak na takie małe urządzenie. Jest prosty w obsłudze. Ogromny plus dla wbudowanej kamerki - świetna jakość. Jeżeli chodzi o minusy. Niestety dość szybko się nagrzewa. Podczas podróży nie mogłam trzymać go na kolanach. Drugi minus za to, że kiedy przeglądam strony często używam touchpada (do przewijania paska, rozszerzania strony) tutaj nie było takiej możliwości. Nie mniej jednak nie utrudniało mi to korzystania z notebooka. Podsumowując - Polecam.

0 komentarze