CHRISTMAS SEASON

17:14


Wyzdrowiałam i dalej mogę zmagać się z mroźnymi dniami. Wraz z pierwszym śniegiem na moim profilu na FB pojawiły się wpisy wyrażające moje niezadowlenie. Oczywiście lubię zimę, ale kiedy przychodzi mi stać i i pozować do zdjęć już wcale nie jest tak kolorowo. Zaczyna marznąć mi nos, sinieć dłonie i wówczas nawet program do obróbki zdjęć jest mi zbędny. Czas przywitać się i uprzątnąć mój balkon. Patrząc na zdjęcia dochodzę do wniosku, że wcale nie jest taki zły. Dzisiejszy zestaw jest idealny na świąteczne dni - prosty, ale z nutką elegancji. Żegnam się z Wami na kilka dni - Wesołych Świąt!

Finally I'm healthy, so today I can show you my new set. It's perfect for Christmas days. Outside is really cold, so I have to take pictures on my balcony. Check this out. And I have forgotten - Merry Christmas!

blouse - NIFE | bracelet - ROMWE | trousers - H&M | heels - JESSICA BUURMAN

66 komentarze