INSIDE MY BAG

17:11

fashion magazine, wallet, mobile phone, notebook, pencil, business card etiu, lips, lips gloss, Rimmel mascara, keys, mirror, hairbrush, tic tac, MemoBook notebook

Jakiś czas temu dostałam wiadomość od jednej z moich zagranicznych czytelniczek z propozycją dołączenia do akcji " What is in your bag". Zatem dziś publikuję wpis z całą zawartością mojej skromnej torebki. Szczerze mówiąc nie ma w niej nic szczególnego w porównaniu do pozostałych uczestniczek owej akcji. Ot, to co najpotrzebniejsze.

Jakiś czas temu również dostałam propozycję od firmy Babyliss przetestowania prostownicy. Z racji tego, że dość często prostuję włosy, od razu się zgodziłam. Po kilku tygodniach mogę śmiało podzielić się z Wami moimi odczuciami. Zatem zaczynamy! Prostownica BaByliss ST229E jest idealna do grubych włosów, moje są cienkię i niestety trochę je wyrywa. Jest bardzo lekka i prosta w użytkowaniu, a przede wszystkim szybko się nagrzewa. Możemy używać prostownicy BaByliss ST229E jeżeli mamy ochotę na delikatne fale prostownica, ponieważ doskonale sprawdza się w również w tej roli lokówki. To czego mi w niej brakuje to to, że producent nie dołączył do niej etui. Często zabieram swoją prostownicę w podróż, ponadto równie często prostuję włosy "na szybko". Zastanawia mnie fakt co w tym wypadku miałabym zrobić z nagrzaną prostownicą kiedy muszę już wychodzić, a jednocześnie muszę ją ze sobą zabrać. Podsumowując. Jeżeli masz grube włosy i potrzebujesz dobrej jakościowo i jednocześnie prostej w użytkowaniu prostownicy to szczerze polecam.

0 komentarze