Bubble necklace

20:36

Jak już pewnie zauważyliście lubię nie tylko zegarki, ale również buty. W swojej szafie mam dość skromną kolekcję, dlatego bez problemu starcza mi miłości na każdą parę z osobna. Na te, które przyszły do mnie pocztą jakiś czas temu również. Są podobne do tych wymarzonych od Chloe, dlatego bez zastanowienia je wzięłam. Dziś dodaję wpis ze zdjęciami, które robione były kiedy na zewnątrz było przyjemniej aniżeli teraz. Uwielbiam pogodę, kiedy można nosić płaszczyk i odkryte buty na gołą stopę. Na koniec informacja - założyłam sobie w końcu konto na INSTAGRAMIE. Jeżeli macie ochotę, zapraszam do śledzenia.

Those pictures were taken when the temperature outside was a lot more better than now. I like the weather when I can wear coat with this type of shoes. My new pair is cheaper version of my dream Chloe sandals. Finally I've got my INSTAGRAM account. Follow if you want.

coat - ROMWE | trousers - STRADIVARIUS | bag - MOHITO | necklace - BEU CULTURE | heels - NELLY | shirt - BERSHKA | watch - GENEVA

51 komentarze