SOMETHING NEW

09:12

Today I'm showing you my new items. If you want to see more, check out my INSTAGRAM account and follow. There, I added more pictures.

Znacie stronę GLOSSYBOX? Jeżeli nie to szczerze polecam. Jakiś czas temu dostałam piękne pudełeczko pełne drobiazgów. Coś pięknego! W środku znalazłam :

1. Batiste, Suchy szampon o zapachu Cherry, 50 ml
2. Clarena, Steam Cells Cream (krem z komórkami macierzystymi), 30 ml
3. Model Co, Lip Duo, pełny produkt
4. Sottish Fine Soap Company, Au Lait Body Milk (mleczko do ciała), 30 ml
5. Yasumi, Micellar Liquid 3in1(płyn micelarny), 50 ml
6. Pogrzewacz do rÄ…k
7. Mini perfumka Chloe, którą dostałam w prezencie.

Najbardziej spodobały mi się następujące rzeczy. Orzewacz do rąk - jest idealny ma mroźne dni, szczerze nigdy nie spotkałam się z czymś tak genialnym. Perfumka Chloe - ma piękny zapach, jak tylko będę miała wolną gotówkę pomyślę o zakupie pełnowartościowego produktu i w końcu suchy szampon - sprawia, że włosy są świeże (dzień dłużej) i ładnie pachną. Pudełko w ogólnym odczuciu przyjemne, sympatyczne. Już czekam na styczniowe!

Chocolate - FASHION DAYS | Bag - MONASHE | Nail polish - OPI | Gift box - Thank you so much Fashiolista | T-shirt - NOH8

14 komentarze