STAY SIMPLE

09:12

W końcu mogę pochwalić się moją współpracą ze sklepem MONASHE.PL. Wspólnie od kilku tygodni pracowaliśmy nad stworzeniem pierwszej kolekcji ubrań i dodatków. Dość intensywnie zresztą. Jestem szczęśliwa, że mogłam spełnić swoje marzenie. Kiedy trwały rozmowy na temat współpracy od razu wiedziałam co chce osiągnąć. Przy tworzeniu kolekcji postawiłyśmy na biel, beż i złote akcenty w postaci subtelnej biżuterii. Miało być prosto, na tyle, by nikt nie miał problemu z połączeniem poszczególnych elementów w całość. Cieszę się, że dostałam propozycję właśnie od tego sklepu. Praca była na prawdę przyjemna. Byłyśmy zgodne, podekscytowane i jednocześnie bardzo ciekawe efektu końcowego, który możecie zobaczyć poniżej. Wszystkie produkty są dostępne tutaj.

Finally, I can show you some pictures. Together with MONASHE online shop, I have made a small collection, which is called STAY SIMPLE. I'm excited and I hope you like it. More things you can see here.

71 komentarze