HAPPY B-DAY TO ME

09:49

Wtem nadszedł dzień dla mnie szczególny. Moje dwudzieste trzecie urodziny. Dzień idealny na wycieczkę i świętowanie. Pogoda z każdym dniem staje się coraz ładniejsza stąd dzisiaj ostatni post z domowymi zdjęciami. Żałuję, że musieliśmy tak długo czekać na wiosnę i słoneczne, ciepłe dni. Powoli traciłam nadzieję, że zima kiedyś się skończy. Opuści nas chociaż na jakiś czas.
Praca nad moją drugą już kolekcją trochę mnie pochłonęła, ale lubię to. Lubię jak coś się dzieje. Głęboko trzymam za siebie kciuki, żeby tak długie przerwy w blogowaniu, jak wcześniej, nie pojawiały się już w ogóle. Albo sporadycznie. Zatem zaczynamy ...

Today is very special day to me. I'm 23 years old now. It's a perfect day for celebration and spending time on the fresh air. I'm glad that spring is already here and winter just gone. Yay!

T-shirt - CHOIES | Trousers - CUBUS | Bag - JESSICA BUURMAN | Heels - STRADIVARIUS | Watch - APART

36 komentarze