BEIGE COLOUR CALLING

10:11

Właściwie dziś nie chce pisać o tym, że na zewnątrz, przez ostatnich kilka dni, było tak gorąco że jedynie czego potrzebowałam to wiatraka obok siebie i tonę lodów dla ochłody. Nie będę też pisać, że mój prosty zestaw jest połączeniem elegancji ze sportowym stylem. Po prostu zostawiam Was ze zdjęciami. Napiszę tylko tyle, że biały kolor na chwilę porzuciłam, ale myślę, że to krótkotrwały wybryk. Czarny jest wciąż obecny, pomimo tego, że lato w pełni i gdzieś w głębi serca mam ochotę zamienić go na coś weselszego.

Zapraszam Was na mój profil na INSTAGRAMIE, na FACEBOOKU, a przede wszystkim na BLOGLOVIN' - dostałam informację, że niebawem nie będzie można obserwować blogów przez Google, więc myślę, że to fajna alternatywa.

I'm not going to complain about the weather and how hot was last week. All I needed was ventilator and tons of ice-cream. Today I'm showing you my next simple combination of clothes. Colours are quite toned down, but deep in my heart I miss someting more colorful.

Sweater - STRADIVARIUS | Shorts - ROMWE | Bracelet - ELIXA APART | Trapeze bag and nude heels - NO NAME

63 komentarze