FLOUNCED DRESS

14:28

Pokaz Macieja Zienia odbył się już jakiś czas temu, ale dopiero teraz pogoda pozwoliła mi sfotografować zestaw, w którym wystąpiłam, i pokazać go na blogu. Tak jak obiecałam, wpis z sukienką specjalnie dla Was. Choć nie lubię tej części garderoby to w tej sukience zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Na tyle, że zakupiłam podobną w kolorze czarnym. Obie to zdecydowany klasyk i cieszę się, że goszczą dziś w mojej szafie. Do tego wybrałam szpilki w kolorze nude oraz transparentną kopertówkę. Myślę, że nie wyszło mdło i nudno. Oceńcie sami.

Macień Zień fashion show took place some time ago, but until now the weather has allowed me to take pictures and show you my outfit. As I promised especially for you I wore a dress. I chose the nude heels and transparent clutch as well. I think it not boring and bland. Take a look.

Watch - RIVER ISLAND | Dress and nude heels - JESSICA BUURMAN | Transparent clutch - SEUOULPICKS | Earrings - APART

Zestaw inspirowany nowym smakiem lodów Magnum - Pink.

41 komentarze