QUITED SKATER DRESS

13:08

Jakiś czas temu, po przeczytaniu kilku notek na blogach moich koleżanek, doszłam do dokładnie takiego samego wniosku jak one. Już śpieszę z odpowiedzią na pytanie o co chodzi. W efekcie wszelkich rozmyśleń stwierdziłam, że sterta ubrań wcale nie jest dla mnie priorytetem i wcale nie daje mi dużo radości. Przy porządkach zobaczyłam jak bardzo lubiłam wydawać pieniądze na niepotrzebne ubrania. Z pomocą przyszedł mi remont (Bogu dzięki!). Nowy wystrój, nowe meble, w moim przypadku mniej-elementowe, nieuniknione było pozbycie się tego, czego nie noszę. Zostawiłam to, co tak naprawdę noszę, lubię i potrzebuję. I szczerze? Czuje się o niebo lepiej. Teraz, kiedy mam ochotę na coś nowego, stawiam tylko i wyłącznie na klasyczne ubrania. Na takie, które będę pasować do wielu stylizacji, a tym samym będę mogła nosić je w miarę często.

Wybierając czarną, pikowaną sukienkę wiedziałam, że nie tylko przyda mi się na wesele, ale również będzie idealna na pokazy mody, spotkania, i inne imprezy. Myślę, że baleriny, bądź inne płaskie buty sprawią, że nie będzie już taka elegancka jak na zdjęciach poniżej i również bez zastanowienia będzie można nałożyć ją na co dzień. Do sukienki wybrałam szpilki w kolorze cielistym, które zresztą były pokazywane na blogu już kilka razy. To znaczy, że ten zakup był równie udany.

Recently during my flat renovation I wanted to clean my room and my closet as well. Wanted to throw old stuff away and make some space. I realized how much I liked spending money on clothes I've never wore and now I don't need a lot of them. I think some of you has the same experience. As you've noticed I like wearing simple clothes like T-Shirts, jeans, ballerinas or even heels. On my blog I'm trying to show you my clothes in different outfits and convince that you don't need a lot of pieces to create interesting outfits. So today I'm showing you my new simple dress. When I saw it I knew it's gonna be perfect for fashion show, fancy party, wedding or even meeting with friends.

Dress - PRESKA | Watch - APART | Heels - JESSICA BUURMAN | Bag - MONASHE

64 komentarze