NEW YEAR - FRESH START

16:11

Jak zauważyliście postanowiłam zniknąć na jakiś czas. Przerwa była celowa - teraz dużo (niezbyt fajnego) dzieje się w "świecie szafiarskim". Trochę się od tego odcięłam. I szczerze? Czuje się z tym rewelacyjnie.

Od nowego roku będę robić swoje, nie patrząc na innych i nie porównując się do innych. Wiem jedno. Dzięki blogowaniu osiągnęłam dużo, z pewnością więcej niż chciałam. Poznałam ciekawych ludzi, odwiedziłam dużo miejsc, znalazłam pracę i spełniłam swoje marzenia - wypuściłam swoją kolekcję. Skromną bo skromną, ale...

Jestem zwolenniczką zmian. Cieszę się, że tak wiele blogerek pokazuje, że lubi robić coś więcej niż tylko fotografować swoje stylizacje. Kibicuję im z całego serca.

Z nowym rokiem również zdecydowałam się nieco przekształcić swojego bloga by sprawiał mi jeszcze więcej radości niż dotychczas. Odświeżyłam szatę graficzną, dodałam kilka przydatnych informacji. Oprócz zdjęć stylizacji będę dodawała również zdjęcia wnętrz, designu. Regularnie, mam nadzieję, Mimo, że studiuję socjologię to grafika komputerowa, projektowanie , aranżacje wnętrz bardziej mnie kręcą. Myślę, że to dobry moment - właśnie zakończyłam remont w domu, więc mam mnóstwo pomysłów. No i najważniejsze udało mi się naprawić aparat, który rozmazywał zdjęcia. Mam nadzieję, że "nowy blog" bardziej sie Wam się spodoba. Zatem 2014 here I come ....

As you could see I decided to disappear for a while . My break was intentional - a lot of ( not very cool ) was happening in the world of fashion bloggers. I was off. And honestly ? Now I'm feeling sensational. I know one thing . Through blogging I achieved a lot, certainly more than I wanted. I met interesting people , visited a lot of places , I got a job and fulfilled my dreams - released my small collection. I am an advocate of change. I am glad that so many bloggers shows things they like to do more than just shoot their outfits. I support them with all of my heart.

With the new year also decided to slightly transform my blog to made me even more fun than before. Refreshed layout, added some useful information. In addition to styling photos I'm also planning to add photos of interior design. Regularly... Although I study sociology - computer graphics, design, interior design are more and more interesting to me . I think this is a good moment - just finished my home renovation, so I have lots of ideas. And most important, I managed to fix the camera, which blurred images. I hope that you'll like the " new blog" as much as I do. So, 2014 here I come ....

30 komentarze