BLACK AND WHITE

20:42

Trochę pospieszyłam się z radością nad aparatem. Dziś przekonałam się, że wcale nie jest taki sprawny. Na sto zdjęć ostrych wyszło zaledwie kilka. Zupełnie nie mam na niego pomysłu, panowie w serwisie chyba też. Czas odkładać każdy grosz, w końcu dobre zdjęcia na blogu to podstawa. Jedyny plus tego wszystkiego? W końcu znalazłam w Lublinie idealne miejsce do robienia zdjęć. Jasne, przestronne. Bez problemu będę mogła pokazywać Wam moje propozycje na różne okazje zupełnie nie obawiając się złej pogody za oknem.

Zawsze przykładam dużą wagę do zdjęć. Chcę by były idealne, zatem będę niezmiernie wdzięczna za Wasze odczucia na temat dzisiejszych zdjęć.

It's really hard to say what's wrong with my camera, but I'm not satisfied with photos we took today. No idea what happened. I guess it's time to save my money and buy something new, because good pictures on the blog are essential. One good thing of today's trip is that I found perfect place to take pictures. Bright, spacious and quiet. Bad wearther problem goes away.

Tell me what do you think about those photos, guys. It's important to me. High quality of pictures have been always my goal.

Leather pants - CHOIES | Clutch - CARRY | Watch - ELIXA APART | White tee - PRESKA | Pointed heels - STRADIVARIUS

73 komentarze