GLOSSYBOX DECEMBER REVIEW

12:23

W grudniowym pudełku GLOSSYBOX MAGIA ŚWIĄT znalazły się kosmetyki, które miały wprawić Nas w świąteczny nastrój i pozwoliły zadbać o siebie w trakcie przygotowań świątecznych, kiedy tego czasu mam trochę mniej.

Zawartość mojego pudełka to :
NAILS INC. LAKIER DO PAZNOKCI - Charakteryzuje się trwałością i połyskiem. Nadaje piękny kolor już przy jednej warstwie. NUXE SUCHY OLEJEK Z DROBINKAMI - Rozświetla skórę, nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. YVES ROCHER ŻEL POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI ZŁOTA WANILIA - Limitowana kolekcja specjalnie na święta zawiera drobinki, które podobnie jak olejek ma rozświetlić naszą skórę. SIQUENS MEDEXPERT KREM ROZJAŚNIAJĄCY - Ma za zadanie rozjaśnić oraz zredukować przebarwienia na skórze. SYSTEM PROFESSIONAL MASKA DO WŁOSÓW - Dzięki zawartości keratyny wnika do wnętrza włosa odbudowując jego strukturę. ORIENTANA MASKA POD OCZY Z NATURALNEGO JEDAWBIU - Nawilża, likwiduje cienie i zmarszczki. SEE BY CHLOE - próbka kwiatowego zapachu Chloe, spodoba się wszystkim fankom apachów tej marki.

Moje 3 ulubione kosmetyki to:
NAILS INC. LAKIER DO PAZNOKCI - Jeden z trwalszych lakierów do paznokci jakie miałam okazję używać. Swój pierwszy w kolorze granatowym przywiozłam 2 lata temu z Londynu, dlatego cieszyłam się, że lakier tej marki znalazł się w pudełku Glossybox. SIQUENS MEDEXPERT KREM ROZJAŚNIAJĄCY - Dostając kosmetyki przeznaczone do twarzy zawsze mam pewne obawy czy nie spowodują u mnie niepożądanych reakcji. Zadowolona z działania poprzedniego kremu (na niedoskonałości) tej marki spróbowałam również i tego. Polecam osobom, które mają drobne przebarwienia na skórze spowodowane słońcem czy zmianami trądzikowymi. SYSTEM PROFESSIONAL MASKA DO WŁOSÓW - Intensywnie regenerująca maska do włosów to jeden z moich faworytów w tym pudełku. Ma przyjemny zapach, wygładza włosy i nadaje im połysku.

13 komentarze